Miasto

Piątek, 3 kwietnia 2015 | dodano: 03.04.2015

W ostatnie dni pogoda jest mocno nie rowerowa. Dzisiaj miało być lepiej... przy wychodzeniu z domu świeciło słońce. Ruszam, a tu na północy taki widok. Wygląda jednak że przejdzie to bokiem.

Dojechałem na drugi koniec miasta i jakimś cudem chmura dotarła do mnie - schroniłem się więc u dziadka bo z chmury poleciało wszystko co możliwe: deszcz, grad, śnieg i nawet jeden piorun.

Dzisiejsza jazda odbywała się na nowej przedniej oponie - Schwalbe Black Jack. Po tych kilku przejechanych kilometrach, jazda na niej podoba mi się chociaż wizualnie jakaś strasznie wąska jest.

Arnoldzik | 19:06 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj Kocham wąskie opony :)
| 06:34 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj anetkas - i nie przebija się łatwo :P

jerzyp1956 - nieraz i na Trzemeszno musi spaść trochę deszczu.

GrubyTno - ciężka nie jest, 640 gram waży (26x1.9) - to dobry wynik jak na oponę z wkładką antyprzebiciową.
GrubyTno
| 21:38 piątek, 3 kwietnia 2015 | linkuj Dopadła mnie ta chmura w Bieślinie jak wracałem ze Skorzęcina :P Black Jack to chyba jedna z najcięższych opon (nie licząc Fat Albert :P) od Schwalbe co?
| 17:36 piątek, 3 kwietnia 2015 | linkuj Ale chmury były u Ciebie a w naszym fyrtlu słonko świeciło.
anetkas
| 17:07 piątek, 3 kwietnia 2015 | linkuj Black Jack to najlepsza gumka :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa educz