Skarpa Wierzbiczany w śniegu (gleba)

Wtorek, 27 stycznia 2015 | dodano: 27.01.2015

W końcu spadł śnieg, więc zaraz po pracy z samego rana wskoczyłem na rower. Nie ma co czekać bo za kilka godzin ma być odwilż.
Warunki w mieście do jazdy tragiczne - jedna wielka śniegowa sryta, więc jak najszybciej, bocznymi drogami uciekłem poza miasto i poza asfalty. Na drogach polnych warunki idealne - kilka centymetrów białego dywanu. Trasami po opadzie nikt jeszcze nie jechał więc jest wesoło bo nie widać kolein :P

W lesie klimat także niesamowity.

Jadąc sobie przez las i zachwycając się przybielonymi świerkami wjechałem na koleinę, przednie koło się uśliznęło, zdążyłem się podeprzeć ale ze względu na zbyt dużą prędkość straciłem równowagę i wylądowałem na ziemi :) Pierwsza gleba w tym sezonie zaliczona. Na szczęście upadek bez żadnych strat i urazów. Dobra passa została zakłócona, gdyż ostatnia gleba w warunkach zimowych miała miejsce 9 lat temu.

Na skarpie widoki świetne.

Wracając do domu, na bocznych drogach w mieście zaliczyłbym kolejną glebę, ale na szczęście zdążyłem się podeprzeć... takie są efekty jazdy na wytartej oponie przedniej.

| 18:51 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj sebekfireman - po przeczytaniu wielu opinii na forach zdecydowałem się na Convoy S2+. Wziąłem wersję 1,4A, która daje 580 lumenów. Poza tym czekam jeszcze na latareczkę w Wisha, też ją łyknąłem bo wrzucili jakąś jednodniową promocję za 12 zł :-)
| 15:02 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj Taki rozciapany śnieg to nie śnieg ;) Dobrze, że już go nie ma!
| 13:40 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj Sebek - coś mi się tak wydaję, że limit śniegu, który miał u nas spaść w tym roku został wykorzystany :D
W lutym jeszcze by mogło przymrozić, żeby chociaż na łyżwach trochę pojeździć :)
| 10:18 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj jelon85 - mówisz że już więcej śniegu nie będzie?

anetkas - plaster miodu z chęcią zjem :p

maniek1981 - którą latarkę w końcu zamówiłeś?
| 23:08 wtorek, 27 stycznia 2015 | linkuj Dobrze, że upadek bez konsekwencji, bo przy większej prędkości mogło być różnie.

Klimat w lesie ekstra po tych opadach :-) Szkoda tylko, że nie ma już po nim śladu. Mógł się utrzymać chociaż ten jeden dzień, to po pracy bym wyskoczył w las tym bardziej, że trzeba przetestować nową latarkę.
anetkas
| 15:30 wtorek, 27 stycznia 2015 | linkuj A już z plastrem czekałam :P
| 14:38 wtorek, 27 stycznia 2015 | linkuj Zupełnie inaczej ogląda się zimowe fotki, na których widać białe krajobrazy - pewnie to pierwsze i ostatnie foty ze śniegiem w tym sezonie :D
Dobrze, że wyjazd zakończył się bez kontuzji!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa egoob