Mroczne doliny Wału Wydartowskiego

Środa, 7 stycznia 2015 | dodano: 07.01.2015

W południe ruszyłem na rundę po okolicach miasta. -7*C i cały czas mocno wieje, ale na szczęście jest trochę słońca.

Najpierw jadę przez Cytrynowo do Kocinia, gdzie postanawiam obadać pewną drogę - doprowadza mnie ona do toru dla samochodów terenowych i dalej niestety kończy się w polu. Po polu nie idzie jechać, więc pozostaje powrót.

Z Kocina jadę w okolice Jeziora Młynek

Tam po drugiej stronie asfaltu postanawiam obadać pewną drogę polną, która tylko w zimie jest przejezdna. Kiedyś już nią jechałem ale na jednym ze skrzyżowań pojechałem podjazdem w prawo. Teraz postanowiłem jechać prosto. Zaczęło robić się coraz bardziej mroczno - z jednej strony bardzo ciemny las z drugiej szuwary, więc dreszczyk emocji trochę był tym bardziej że krążą historie że ostatnio w rejonie Wału Wydartowskiego widziany był wielki drapieżny kot - czarna puma. Dzięki tej trasie odkryłem nowy zbiornik wodny.

Trasa wyprowadziła mnie w okolice Duszna i dalej już normalną drogą wróciłem do domu.

| 22:43 piątek, 9 stycznia 2015 | linkuj maniek1981 - w restauracji Czeremcha jest najlepsza grochówka na świecie :)
| 22:36 piątek, 9 stycznia 2015 | linkuj Tak blisko mam, a jeszcze nie zwiedziłem tych terenów. Gdzieś tam człowiek się poruszał po Dusznie, Wydartowie, ale zazwyczaj niesie mnie w zupełnie inną stronę.

jerzy1956 - a gdzie tą polecaną grochówkę serwują?
| 09:18 czwartek, 8 stycznia 2015 | linkuj Super wyszła druga fotka! Wygląda jak byś po Syberii jeździł ;-)
| 21:42 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Ostatnio wiele negatywnego w Trzemesznie słychać, zwłaszcza po tym wypadku z bagnem. No ale ten Wał Wydartowski mnie intryguje, trzeba bedzie dokladniej spenetrować:D
| 21:20 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj U-W-I-E-L-B-I-A-M W-A-Ł W-Y-D-A-R-T-O-W-S-K-I:-)))
| 19:01 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Ile tajemnic skrywa ten Wał Wydartowski ;)
anetkas
| 16:34 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Ślicznie :)
| 15:49 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Ładne stado sarenek.A my byliśmy w Twoich rewirach chcieliśmy iść na zupę grochową którą tak bardzo polecałeś,ale szły chmury śniegowe i śmigaliśmy do domu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wygas