Lasy Krzyżówka

Niedziela, 4 stycznia 2015 | dodano: 04.01.2015

Przed południem nad moją okolicą przeszła dosyć intensywna śnieżyca, która wydawało się że popsuła całkowicie plany rowerowe na dzisiaj, ale po śnieżycy pojawiło się piękne słońce, które aż ciągnęło na rower. Jednak jak zobaczyłem jaka okropna chlapa robi się na drogach to dałem sobie spokój z jazdą. Dopiero późnym popołudniem udało się Anetce wyciągnąć mnie na rower. Śnieg na drogach stopniał więc można pojeździć.
Na drogach mokro, a w lesie na asfaltach lodowisko, które występowało tylko do polany na Krzyżówce. Dalej już warunki, jakby w ogóle śnieg nie padał.

W Piaskach spotykam Anetkę i pierwszy raz w tym roku ruszamy na wspólną przejażdżkę rowerową. Pora późna więc zostaje szybka rundka przez Ćwierdzin z przystankiem na ciasto.

Zachód słońca w Trzuskołoniu

GrubyTno
| 12:50 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Widzę, że nie tylko ja pojeździłem po tej śnieżycy :)
| 09:00 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj romulus83 - do Ciebie to wagoniki frontu dotarły. "Lokomotywa" śnieżna, wydająca nawet burzowe pomruki odłączyła się i pojechała na Konin.

Arnoldzik - pozostaje się cieszyć że u Ciebie nie było. Nic dobrego ta śnieżyca nie zrobiła - 90% śniegu stopniało w ciągu 2 godzin.

maniek1981 - wieczorem to miejscami chyba dosyć ślisko na trasie miałeś.
| 22:06 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Wy wszyscy byliście świadomi tej dzisiejszej śnieżycy. A ja do pracy jechałem i wracałem, to bezchmurnie było i na Kalinie prawie szoku nie doznałem :-o Ale, takie uroki pracy pod dachem :-D
Arnoldzik
| 20:50 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj No właśnie, dziś rano rozmawiałem z gościem to mówił, że jak jechał przez Trzemeszno to była taaaka śnieżyca. A u mnie nic a nic :(
| 17:33 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Na jednej fotce zima a na drugiej wiosna fajne to.
| 17:33 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Jest styczeń, a pogodę mamy jakąś taką przedwiosenną. Udanego rowerowego roku życzę Tobie i Anecie :-)
romulus83
| 17:28 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Przed 13 ta śnieżyca dotarła do mnie. Kilkanaście minut intensywnego opadu. A po półtorej godzinie wszystkie asfalty znów były czarne.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa znasp