Ognisko na zakończenie sezonu 2014

Niedziela, 28 grudnia 2014 | dodano: 28.12.2014

Na pomysł ogniska na zbliżający się koniec roku wpadła Anetka.
Wyjechałem z domu koło 11, na termometrze -9*C i zastanawiałem się czy to dobry pomysł bo po 1 km jazdy pod mroźny wiatr okropnie zmarzłem. W międzyczasie zadzwonił Pan Jurek, który zgłosił chęć posiedzieć przy ognisku. Punkt zbiórki - Wierzbiczany.
Do Wierzbiczan z uwagi na bardzo zimny wmordewind postanowiłem dojechać kryjąc się jak najwięcej po lasasch - tym sposobem pojechałem fajną trasą przez Osiedle Spokojne na Kalinie.

Spotkaliśmy się nad Jeziorem Byczek koło starej pompowni.

Tam na cyplu zaczęliśmy przygotowywać ognisko, które okazało się bardzo trudne do rozpalenia. Po godzinnej walce zanosiło się że z ogniska nic nie będzie bo drewno nie chce się rozpalić, na szczęście posiłkując się zebraną trzciną, płomień jakoś udało nam się podtrzymać aby upiec przepyszne kiełbaski, trochę się ogrzać i powspominać przygody rowerowe, popijając ciepłą herbatę z termosu.

Po konsumpcji ruszyliśmy w kierunku Szczytnik Duchownych gdzie pożegnaliśmy się z Panem Jurkiem. Odprowadziłem Anetkę do Kędzierzyna i dalej już na Trzemeszno ruszyłem samotnie, naddając celowo trochę drogi w lasach i tym sposobem zajechałem do domu wraz z zachodzącym słońcem.

| 13:57 wtorek, 30 grudnia 2014 | linkuj romulus83 - tylko szkoda że te ogniska nie bardzo chcą się palić w mrozie :P

maniek1981 - w 2015 na pewno uda się zrobić jakiś dalszy wypad Bikestatowy. Na FB dodawałem Ciebie do naszej tajnej grupy BS, ale admin zapadł w sen zimowy :P

jerzyp1956 - super że Pan zawitał

jelon85 - Na nowy sezon planów jest sporo - ale wiadomo jak to bywa z ich realizacją.
| 18:01 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj Aż się nie chce wierzyć, że to już koniec roku! Oprócz wspomnień z wypadów zaplanowaliście coś na nowy sezon? :)
| 08:04 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj Wreszcie się udało z tym ogniskiem.
| 21:46 niedziela, 28 grudnia 2014 | linkuj Szkoda, że musiałem dzisiaj gnać do roboty, bo chętnie bym się przyłączył. Fajna inicjatywa i odskocznia od codzienności. Dajcie znać wcześniej następnym razem, to może uda się nam zorganizować w większym gronie :-)
romulus83
| 20:39 niedziela, 28 grudnia 2014 | linkuj Fajny pomysł na zakończenie sezonu. I praktyczny. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iadls