Gołąbki

Wtorek, 9 grudnia 2014 | dodano: 09.12.2014

W końcu trochę słońca... więc wybrałem się w kierunku Gołąbek.

Jadąc przez lasy wjechałem w kilka nieznanych ścieżek, które doprowadziły mnie do kilku stawów. Inna droga doprowadziła mnie do nowej ambony z wygodnym fotelem w środku.

A plaża mimo południa i słonecznej pogody pogrążona całkowicie w cieniu drzew. Poziom wody bardzo niski.

| 21:19 piątek, 12 grudnia 2014 | linkuj A ja byłem niemal pewien, że dla Ciebie nie ma już nieznanej ścieżki w naszej gminie :-D
| 11:02 piątek, 12 grudnia 2014 | linkuj grigor86 - Słońce było cały czas, ale ze względu na porę roku jest ono bardzo nisko i na plaży nie dało rady wzejść ponad drzewa.
| 21:45 środa, 10 grudnia 2014 | linkuj To musiałeś wcześnie rano jeździć, bo ja dziś o 9:15 wyjeżdżałem to Słońce właśnie za chmury zaszło.
| 16:50 środa, 10 grudnia 2014 | linkuj Ja tam twierdzę że w przyrodzie nic nie ginie - jak stany wody niskie to przyjdzie śnieżna zima albo deszczowa wiosna i się wszystko wyrówna.
| 16:10 środa, 10 grudnia 2014 | linkuj Martwi mnie trochę ten poziom wód z zbiornikach wodnych. Oby na wiosnę jakoś przyroda to zrekompensowała, bo latem będzie nieciekawie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl