Skarpa Wierzbiczany

Niedziela, 30 listopada 2014 | dodano: 30.11.2014

Końcówka listopada całkiem mroźna. Temperatura około -3*C, ale silny wiatr powoduje że odczuwalna jest -12*C.
Pognałem z wiatrem w kierunku skarpy

Na skarpie

Powrót nie należał do przyjemnych - cały czas pod lodowaty i silny wmorderwind.

| 13:16 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj grigor86 - klimat saharyjski to byłaby faktycznie nuda, ale na ciągłe 20-27*C bym nie narzekał - w takim klimacie nudno by nie było :)
| 20:44 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Sorry Sebek - taki mamy klimat ;-) Ale swoją drogą mamy też super urozmaicenie w jeździe rowerem, bo cały rok co chwilę inne warunki. Pomyśl gdybyśmy mieli klimat saharyjski, jaka wtedy byłaby nuda :-) Super kadr z jeziorkiem. Pozdrawiam.
| 18:19 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Bylem dzisiaj w tych samych rejonach :-) Co prawda nie na samej skarpie, ale z drugiej strony jeziora i trochę później, gdy słońce już zachodziło.
miciu22
| 18:18 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Takie same warunki, ale u mnie bez słońca, kompletna porażka do jazdy.
| 18:10 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Bylem dzisiaj w tych samych rejonach :-) Co prawda nie na samej skarpie, ale z drugiej strony jeziora i trochę później, gdy słońce już zachodziło.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eszcz