Powidz, Skorzęcin

Niedziela, 31 sierpnia 2014 | dodano: 31.08.2014

Na zakończenie wakacji postanowiliśmy z Anetką objechać okoliczne, popularne miejscowości wypoczynkowe.
Najpierw do Powidza, gdzie mimo koncertowego weekendu panowała senna atmosfera i na plażach totalne pustki.
Przystań Jezioro Powidzkie

Później przez Wylatkowo do Skorzęcina, gdzie wczasowiczów było troszeczkę więcej, ale w sumie też mało i również panowała jakaś taka smutna i szara atmosfera. Nawet cygan żeglarz nie miał dla kogo grać na akordeonie i jak przejechaliśmy obok niego postanowił zwinąć manatki. Wciągnęliśmy po gofrze i lodziku i do domu.

Po powrocie do domu mogłem odnotować w końcu swój nowy rekord, który ustanowiłem w tym miesiącu - chodzi o liczbę kilometrów w ciągu miesiąca. Wyszło ich aż 1796,60 km, czyli o 125,63 km więcej niż poprzedni rekord z lipca 2013 :). W nagrodę... chyba od losu, za Skorzęcinem udało nam się znaleźć na poboczu drogi, nowiutki żel pod prysznic dla mężczyzn :P

| 05:53 poniedziałek, 1 września 2014 | linkuj Lato się kończy ale do końca roku jeszcze sporo dni rowerowych i myślę że jakiś wspólny wypad i wspólne ognisko trzeba by zorganizować.
| 20:25 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Arnoldzik - żel podobno zawsze leży na poboczu po przekroczeniu 75400 km na rowerze :P

anetkas - Ja, Ja zobaczyłem pierwszy :P

marcingt - 50 groszy to jakieś 10 ml znalezionego żelu ;)
| 20:07 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Wczoraj Micor znalazł 50 groszy :P
anetkas
| 20:05 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj To Ja pierwsza zobaczyłam ten żel !!!
Arnoldzik | 19:49 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Zawsze marzyłem aby znaleźć żel. Jeżdżę i jeżdżę może trochę za mało, jakoś znajduję tyko rozjechane jeże, żmije a żelu jeszcze nigdy :(
| 19:19 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj marcingt - hehe, ale w barach też niewiele było ludzi :P

grigor86 - ciepłe lato ma na szczęście jeszcze być na początku września, więc nie jest aż tak źle. Szkoda tylko że dni już takie krótkie i o 20 robi się ciemno.
| 19:17 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj No widzisz jak Ci się udało? 1700 ponad to już sporo kręcenia, niektórzy tyle przez pół roku robią. Koniec wakacji i zarazem koniec ciepłego lata, pora szykować się na jesienne wypady po czerwonych liściach.
| 19:14 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Pogoda dziś typowo barowa :) Gratulacje z nowego rekordu!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd