Gniezno - Koronacja Królewska

Sobota, 26 lipca 2014 | dodano: 26.07.2014

Przed 15 ruszyłem do Gniezna gdzie przez weekend odbywa się ciekawa impreza plenerowa "Koronacja Królewska" oraz akcja "Gniezno za pół ceny". Wjeżdżając do Gniezna obserwowałem chmurę z której grzmiało i okazało się (po wjeździe do Gniezna) że przelotnie, ale dosyć mocniej popadało. Na miejscu zjechałem się z Anetką.

Plac pod katedrą zamienił się w średniowiecze - rozstawiono pełno namiotów, ludzie się poprzebierali i prezentowali różne ciekawostki.

Na środku placu natomiast odbywał się turniej łuczniczy oraz walki rycerskie.

Pan i jego super ptak - puchacz :) Był też pan z sokołem.

Na miejscu można było też zakupić różne wyroby ręcznie robione.

Kobiecie głowę chcą uciąć, a ja sweet fotki strzelam :P

Z placu udaliśmy się do Miami gdzie za pół ceny zjedliśmy sobie pysznego Miami Burgera.

W drodze powrotnej obserwowałem ciekawą chmurę dookoła której zrobił się pierścień.

Przed Wymysłowem czekał mnie jeszcze przymusowy postój serwisowy, gdyż przebiłem dętkę.

| 05:24 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj Fajne fotki,Anetka dzielnie czeka abyś Ją ratował a Ty fotki robisz hehe.
| 21:31 sobota, 26 lipca 2014 | linkuj Fajnie wygląda ta chmura! Może to jeden z pierścieni Saturna się gdzieś zagubił i wylądował na naszym niebie :-D
| 20:48 sobota, 26 lipca 2014 | linkuj Jak jutro nie masz co robić to zrób sobie wypad do Gniezna - Pan z puchaczem pewno jeszcze będzie i dodatkowo mają być pokazy polowania z sokołami. Tutaj jest program imprezy jakby co - http://www.koronacjakrolewska.pl/
| 20:35 sobota, 26 lipca 2014 | linkuj Ciekawo tam dziś było. Ale dla mnie zdecydowanym nr1 Twojej wycieczki jest puchacz! Nigdy na żywo nie widziałem tego niesamowitego ptaka. Chmura też wygląda niezwykle - bardzo ciekawe zjawisko. Pozdrawiam Was :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alasi