Z pracy / Gołąbki - Trening z Romanem Polko

Sobota, 12 lipca 2014 | dodano: 12.07.2014

Rano powrót z pracy, pod koniec jazdy złapała mnie mała mżawka.

Po obiedzie wraz z Anetką udaliśmy się na Gołąbki

gdzie utworzyliśmy rowerowy oddział GROM pod dowództwem Romana Polko ;)

Młodzi komandosi podczas pokonywania toru przeszkód

Starsi za to mogli się przebiec z samym Generałem trasą biegu trzech jezior.

Nasze tajne zadanie to osłanianie tyłów oddziału "GROM", który dla zmyłki prezentował się jako "BOLT". Przody osłaniał czołg z Nadleśnictwa ;)

Oddział udało nam się doprowadzić cało do celu, ale nie było łatwo gdyż musieliśmy odpierać zmasowany atak komarów i innych owadów - nie obyło się bez ofiar po stronie przeciwnika. A tak na serio to całość to impreza zorganizowana przez Fundację Aktywne Trzemeszno.

Na miejscu imprezy miało być też ognisko, ale trochę później, a nam zaczął dokuczać głód, więc wpadłem na pomysł żeby w drodze powrotnej zrobić sobie ognisko z kiełbaskami samodzielnie, w dużo fajniejszym miejscu.

Powrót do domu przy zachodzie słońca

Roślinki na tle zachodzącego słońca

Monica
| 07:56 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Fajny rowerowy dzień. Widać że pogoda u Was dopisywała, a u nas padało bez przerwy i temperatura 15 st. Dziś nie pada, ale temperatura ta sama.
| 07:33 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Super fotki i ładna kolacja we dwoje .Szkoda że tam nie przyjechaliśmy ,a Ty kiedyś wspominałeś nawet o takiej imprezie na Gołąbkach.
| 06:44 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Ale Generał Polko mały przy Was :-D wyglądacie jak jego obstawa:-)
Super fotki!
matisliswider
| 23:24 sobota, 12 lipca 2014 | linkuj Oj Świetnie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesta