Gołąbki / Cielimowo

Wtorek, 20 maja 2014 | dodano: 20.05.2014

Najpierw przed południem na Gołąbki popływać w jeziorze - woda zrobiła się dosyć zimna... jest zimniejsza niż w kwietniu, ale przy tym dzisiejszym cieple nawet przyjemna. Po wyjściu z wody nadjechał Mateusz i tak czas na plaży upłynął na pogaduchach.

Po obiedzie ponownie na rower i udałem się w kierunku Niechanowa na spotkanie z Anetką.

Żwirownia na Krzyżówce zamienia się w całkiem fajną miejscówkę

Po drodze w środku lasu spotkałem nadjeżdżających z przeciwka gnieźnieńskich Bikestatowiczów - Pana Jurka, Marcina i Mateusza. Pogadaliśmy chwilę i ruszyłem dalej.
W Miroszce spotkanie z Anetką i jedziemy tak bez celu pokręcić. W lesie ponownie dochodzi do spotkania z gnieźnieńską ekipą i Anetka proponuje wspólny wypad do baru w Cielimowie :P

No to pojechaliśmy i po jakimś czasie dojechaliśmy ;)

Czas na barowe jedzenie na łonie natury... komary niektórym nie dawały spokojnie zjeść.

Po posiłku rozdzieliliśmy się - chłopaki pojechali do Gniezna, a ja z Anetką przy zachodzie słońca do Niechanowa.

i dalej już sam do domu. Na koniec jeszcze zmusiłem się do dokręcenia 5 km do setki :P