Z pracy / Duszno, PĘKNIĘTA RAMA :(

Poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | dodano: 28.04.2014

Rano powrót z pracy.

Po obiedzie ponownie na rower i wypad do Duszna na punkt widokowy. Widoczność dzisiaj w kierunku wschodnim rewelacyjna i całość jeszcze bardziej upiększona żółtymi polami rzepaku.

W drodze powrotnej postanowiłem przyjrzeć się spawom przy ramie, gdyż od 2 dni jakieś dziwne dźwięki rower wydaje... i niestety wypatrzyłem, pęknięcie na spawie jednej z rurek dolnego trójkąta. Wydaje mi się jednak że ten dziwny dźwięk nie powstaje od tego pęknięcia tylko pojawił się też jakiś problem z tylnym kołem.
Accent El Norte pękł :(

To chyba oznacza koniec przygody z tą ramą, która wytrzymała ze mną 58000 km. Miałem ciche plany dociągnąć na niej do 100000 km, ale się nie udało.
Po powrocie do domu przejrzałem w necie co ciekawego z ram pod 26 jest teraz na rynku i ogólnie to wybór jest marny tym bardziej że połowa z tego co jest ma okropny design i malowanie. Na szczęście coś udało się znaleźć i jutro będzie trzeba zamówić.

rmk
| 17:24 środa, 30 kwietnia 2014 | linkuj Fajna miejscówka, ładne widoki :)
Gość | 23:03 wtorek, 29 kwietnia 2014 | linkuj co tam rama popatrz jaka panoRAMA
Monica
| 09:04 wtorek, 29 kwietnia 2014 | linkuj Piękna panorama z tego punktu widokowego.
| 06:38 wtorek, 29 kwietnia 2014 | linkuj k4r3l - każda rama kiedyś pęknie, więc nie jest źle tym bardziej że zbyt dużo pękniętych ram El Norte nie widziałem.

jelon85 - wydawało mi się że to Inowrocław, ale po sprawdzeniu na mapie nie mam takiej pewności - może to być Kruszwica.
| 20:50 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Widoki super,tylko ta rama nie pasuję do tych pięknych fotek co za pech.
| 19:45 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Miałeś dzisiaj czym nacieszyć oko, super widoki! Te blokowiska na drugiej fotce to Inowrocław?
Kurde, jedna awaria i ciągnie za sobą kolejne problemy:/ Tylne koło, to chyba najgorsze co może być:/
Arnoldzik | 19:43 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Jakby mi pęknęła, pękła rama to normalnie bym płakał ;)
k4r3l
| 19:39 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj No to się trochę zmartwiłem, bo taką ramkę ostatnio nabyłem :/ Ale faktycznie wybór jest fatalny, pół biedy jak masz jeszcze w miarę średni rozmiar, bo z większych to już tragedia...
| 19:07 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Rama swoje i tak wytrzymała. Oby nowa sprawowała się równie dobrze. Rzeczywiście nie jest prosto wybrać teraz coś sensownego, same 27,5 i 29ery.

Widoki z wieży w Dusznie oszałamiające :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ojego