Dookoła miasta / Dookoła miasta

Środa, 16 kwietnia 2014 | dodano: 16.04.2014

Dzisiejszy dzień miał być ciekawszy rowerowo, gdyż od miesiąca szykowałem się na całodniową wycieczkę rowerem do Torunia, ale niestety wiatr pokrzyżował plany - jak na złość postanowił dzisiaj tak wiać z sporą siłą i chłodem żeby przez całą stu kilometrową drogę było pod wiatr. Nie było sensu aż tak się męczyć, więc została szwędaczka dookoła miasta.

W południe rundka przez Folusz i Cytrynowo przy słońcu, ładnych chmurach na niebie i okropnym, zimnym wietrze.

Późnym popołudniem ponownie na rower i odwiedziłem starą żwirownię na Hucie - lubię to miejsce.

Drzewa owocowe pięknie zakwitły.

| 11:32 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Monica - widoki były faktycznie ładne. Następny wolny termin może być problemowy, gdyż już ten pociąg, którym miałem wracać nie jeździ.

marcingt - mielibyśmy toruńską masakrę :P
| 19:24 czwartek, 17 kwietnia 2014 | linkuj Dobrze, że podarowaliśmy sobie wczoraj ten wyjazd. Wiało masakrycznie.
Monica
| 20:12 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj Mimo wiatru ładne widoczki dziś miałeś. Szkoda, że tak Ci pokrzyżował plany, trza czekać na następny wolny termin i sprzyjająca pogodę ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciwka