Ciekawy powrót z pracy / Zachód słońca Duszno

Środa, 12 marca 2014 | dodano: 12.03.2014

Poranek słoneczny więc postanowiłem sobie wydłużyć powrót z pracy.
Pokręciłem się najpierw po Gnieźnie, a później terenowo przez Wełnicę ruszyłem w kierunku Jankowa.

W Jankowie postanowiłem zeksplorować opuszczony budynek rakarni w którym utylizowano zwierzęta. Pamiętam, że za czasów funkcjonowania tego zakładu wydzielał się z niego przeokropny i mdlący zapach.

Liczyłem na jakieś mocne widoki, w stylu czaszek i kości zwierząt, ale niestety na nic takiego nie natrafiłem.

Po obejściu wszystkich zakamarków pojechałem na plażę w Jankowie Dolnym, gdzie w promieniach słońca postanowiłem zjeść śniadanie.

Podczas pobytu na plaży nadjechali jeźdźcy na koniach, którzy pognali galopem po wodzie.

Zrobiłem jeszcze parę podjazdów po tutejszych górkach i pojechałem do domu.

Późnym popołudniem ponownie na rower - ruszyłem na drugą stronę Wału Wydartowskiego do kuzyna na budowę, zobaczyć jak idzie postęp prac przy budowie domu. Jadąc przez Wał Wydartowski można było się delektować znakomitymi widokami.

Sweet focia na naszą psią klasę ;)

Sarnom również spodobały się dzisiejsze widoki

Drzewo i odległe kominy elektrowni Pątnów

U kuzyna chwilowe gadu-gadu i w drodze powrotnej znowu czekało mnie pokonanie Wału Wydartowskiego, z tym że teraz zatrzymałem się na zachód słońca na wieży widokowej. Na wieżę zawitała również jakaś miejscowa bikerka.

Widok z wieży na gnieźnieńskie kościoły

Zachód słońca

| 13:58 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Jakie piękne widoki nawet Gniezno ładnie widać
matisliswider
| 22:48 środa, 12 marca 2014 | linkuj Oł jeee , jak zwykle dobrze się czyta ! :)

Pozdrawiam !
| 21:46 środa, 12 marca 2014 | linkuj Na takie zdjęcia czekałem. Dobra przejrzystość powietrza dziś była. Dobry trip Sebek.
| 21:11 środa, 12 marca 2014 | linkuj Zawsze zastanawiałem się co to za opuszczone budynki w tym Jankowie. Myślałem, że to może jakaś gorzelnia, a tu rakarnia.
Ale dzisiaj miałeś czym nacieszyć oko na Wale Wydartowskim:) Super fotki!
Anetka | 20:10 środa, 12 marca 2014 | linkuj Jakie kochane piesełki :)
Dobrze, że Tofik tego nie widzi bo chyba by padł z zazdrości :P
Monica
| 19:44 środa, 12 marca 2014 | linkuj Ciekawe fotki jak zawsze ;-) A te psiaki naprawdę świetnie się ustawiły i nawet uśmiechnęły do zdjęcia ;) Ja nie spotykam takich miłych piesków, zazwyczaj na jakiejś wiosce wylatują za mną ujadając na całą wieś i doprowadzając mnie do szału ;-( Nawet mam jedną taką wieś którą staram się unikać, bo wiem że wyleci tam za mną cała zgraja.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owsta