Skorzęcin... z Anetką

Niedziela, 9 marca 2014 | dodano: 09.03.2014

Najpierw w kierunku Krzyżówki po Anetkę, potem powrót do Trzemeszna, gdzie w pit-stopie przeprowadziłem tuning Śmigłowozu :P

Po "robocie" można było udać się do Skorzęcina, przez Ostrowite.

W Skorzęcinie dzisiaj tłumy ludzi jak na "zimę". Usiedliśmy sobie na ławce z widokiem na jezioro i w promieniach słońca oddaliśmy się konsumpcji specjałów z sakwy.

Powrót przez Witkowo, gdzie miała się odbyć konsumpcja podróbki "cziken kejefsi", ale niestety na wejściu zastaliśmy tylko zamknięte drzwi i kartkę "Zaraz wracam". W ciągu 10 minut nikt nie wrócił, więc pojechaliśmy na pizzę.

Do Niechanowa jechaliśmy przy pięknym widoku na zachód słońca

kamilld
| 09:13 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj zarąbiste graffiti :) I ostatnia fotka również super
| 21:42 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj Wszyscy do tego skoja, ze zastanawiam sie, czemu nie spotkalismy się ;)
| 21:11 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj Graffiti pierwsza klasa :-)
| 20:20 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj Świetna ostatnia fotka!!!
Monica
| 19:48 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj Miłe te Wasze wyjazdy. Ostatnia fotka rewelacja :-)
| 19:11 niedziela, 9 marca 2014 | linkuj Ładne fotki ale ta ostatnia super ładna.... taka romantyczna.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owsta