Skarpa Wierzbiczany, Niechanowo

Poniedziałek, 10 lutego 2014 | dodano: 10.02.2014

Piękna słoneczna pogoda, 7 na plusie, więc trzeba ją wykorzystać na rowerowanie.
Najpierw na skarpę nad Jeziorem Wierzbiczany, gdzie przy słonecznej pogodzie są przepiękne widoki.

Świeca na skarpie

W wąwozie nawet mały potoczek się pojawił

Potem przez lasy do Niechanowa. Drogi w lasach to pełen mix od błotnych przepraw po takie lodowe odcinki, którymi się w sumie jedzie jak po asfalcie, z tym że łatwo wylądować na ziemii.

W Niechanowie spotkanie z Drakulą i Anetką u której chwilę zagościłem i talerzem zupy się posiliłem.
W ramach wspólnej przejażdżki, Anetka odprowadziła mnie do lasu.

i pognała w siną dal...

Fałdy .

| 11:52 wtorek, 11 lutego 2014 | linkuj Tylko pozazdrościć takich fajnych miejscówek widokowych!
Bardzo fajnie wyszła druga fotka:)
| 21:58 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj marcingt - dokładnie, też tak uważam i nawet dzisiaj nad tym rozmyślałem, że też nic w tym miejscu się nie robi - mogli by wyciąć parę krzaków i zrobić jakiś punkt widokowy
Monica
| 18:52 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj Jak zawsze bardzo ładne i ciekawe zdjęcia. Pogoda rzeczywiście super, przypomina mi przynajmniej kwiecień, u nas też podobnie ;-)
| 18:42 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj W terenie jest błoto a w lesie ślisko a na polach ładnie falisto.
| 18:14 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj Skarpa nad Jeziorem Wierzbiczany w moim osobistym rankingu ciekawych zakątków naszego powiatu ma jedno z czołowych miejsc :) Pogoda rzeczywiście była dziś wymarzona na rower jak na zimę.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wajaj