Popielewo... z Mateuszem / miasto N

Wtorek, 4 lutego 2014 | dodano: 04.02.2014

Z Mateuszem runda przez Mijanowo, Popielewo. W jedną stronę walka z silnym bocznym wiatrem.

Widok z Popielewa na Trzemeszno.

Po rowerowaniu kumple z pracy wyciągnęli mnie na morsowanie, do którego przymierzałem się już od dłuższego czasu. W trójkę mieliśmy dużo obaw i strachu o to że masakrycznie zmarzniemy, ale okazało się że zanurzenie w takiej zimnej wodzie przebiega bezproblemowo i jest całkiem przyjemne, a zimno prawie wcale nie jest odczuwalne - po wyjściu zmarzły jedynie stopy, które miały bezpośredni kontakt z śniegiem i lodem.

Wieczorem jeszcze raz na rower - rundka po ciemnych obrzeżach miasta.

pr0zak
| 10:53 środa, 5 lutego 2014 | linkuj Fajna sprawa z tym morsowaniem, coraz więcej ludzi próbuje i bardzo dobrze :D
| 08:49 środa, 5 lutego 2014 | linkuj grigor86 - przy kąpieli w lutym może są inne wrażenia ;) Wiem, że wybierasz się na Wał Wydartowski - odezwę się jeszcze w tej sprawie, jak będę wiedział co u mnie z sobotą.

Monica - też mi się to w głowie nie mieściło do czasu jak nie spróbowałem. Sprawdzanie temperatury wody ręką jest bardzo mylące, bo ręce najbardziej to zimno odczuwają.
Monica
| 22:41 wtorek, 4 lutego 2014 | linkuj Nie komentuję, bo w mojej głowie się jednak nie mieści jak można wytrzymać w takiej zimnej wodzie... gdybyś chociaż więcej tkanki tłuszczowej miał na sobie to może jeszcze bym zrozumiała...
| 22:13 wtorek, 4 lutego 2014 | linkuj Jak zobaczyłem tą ostatnią fotkę to aż mi się zimno zrobiło.
| 21:33 wtorek, 4 lutego 2014 | linkuj Ładnie, ledwo słońce zaświeciło i już kąpiele w jeziorze :D
| 21:29 wtorek, 4 lutego 2014 | linkuj Ty to jesteś hardcore men! Ja za dzieciaka kąpałem się w marcu, ale jaja mi się tak skurczyły, że się wystraszyłem i już tego nie powtarzałem!
Sebek ja w sobotę jadę na Wał Wydartowski, jak pogoda dopisze. Co Ty na to?
granicho-bez-4
| 19:35 wtorek, 4 lutego 2014 | linkuj super:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ceobi