Kopczyn, odkrycie nowych tras na Wale Wydartowskim

Czwartek, 31 października 2013 | dodano: 31.10.2013

Słoneczna pogoda, więc postanowiłem wybrać się do lasu bukowego w Kopczynie zobaczyć jak tam się mają jesienne widoki.

Dojazd przez obrzeża Wału Wydartowskiego

W Przyjmie znowu czegoś szukają pod ziemią.

Całkiem szybko udało się dotrzeć do lasu w Kopczynie. Niestety liście z drzew już wszystkie opadły i została jazda po liściastym dywanie

Mimo wszystko - klimat fajny

W drodze powrotnej zeksplorowałem kilka nieznanych zakątków Wału Wydartowskiego - aż zdziwiony jestem że takie fajne miejsca się przede mną uchowały.

Zawsze myślałem że to droga prowadząca do domu, a okazało się że droga biegnie dalej i po całkiem fajnym podjeździe oczom ukazał się widok na kopalnię soli w Przyjmie z góry.

Kawałek dalej znalazło się opuszczone gospodarstwo

Podniebny patrol

Zawróciłem i zjechałem na dół i wjechałem w kolejną drogę, która jakoś mi zawsze umykała uwadze. Doprowadziła mnie do takich pagórków

Po pokonaniu podjazdu trafiłem na nowy bardzo fajny punkt widokowy - niestety akurat było pod słońce więc widokowo nie widać całkowicie tego efektu. Trzeba tu przyjechać przed południem.

Widok z powyższego miejsca na Trzemeszno

Zjazd trochę w dół i polem wjechałem na kolejny okazały pagórek z którego był taki widok

Zjazd znowu na dół i w kolejną nieznaną drogę, które po podjeździe doprowadziła mnie do Ignalina. Tam znowu puściłem się ścieżkami, których chyba wcześniej nie było i doprowadziły mnie one do takiego ciekawego bajorka

W drodze powrotnej spotkałem Mateusza na rowerze, który poganiał swoją dziewczynę ;)

| 09:11 sobota, 2 listopada 2013 | linkuj jelon85 - podobno tak szybko liście opadły przez chłodny październik

Arnoldzik - podziemny magazyn gazu już jest, a na co te odwierty to nie wiem, ale się dowiem :P
Arnoldzik | 05:23 sobota, 2 listopada 2013 | linkuj No to już wiadomo czego szukają pod ziemią ;) Nieopodal mojego miasta też jest kopalnia soli, która w lwiej części została zaadaptowana na podziemny magazyn paliw.
| 17:33 piątek, 1 listopada 2013 | linkuj Świetne punkty widokowe udało Ci się wyszukać. Szkoda że ta pogoda nie przeciągnęła się na ten weekend. Las bukowy nawet bez liści ma mega klimat.
| 21:06 czwartek, 31 października 2013 | linkuj Ostatnio trochę powiało i dlatego pewnie buki tak szybko pozbyły się liści. Bardzo fajne tereny wyhaczyłeś w swojej okolicy:)
| 16:33 czwartek, 31 października 2013 | linkuj No to ładnie dzisiaj pojeździłeś w terenie i odkryłeś nowe miejsca.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zieun