Dolina Rzeki Gąsawki

Wtorek, 22 października 2013 | dodano: 22.10.2013

Piękna słoneczna pogoda, więc po zgadaniu się z Szymonem wybór padł na Gąsawkę.

Na Gołąbkach cisza i spokój

Dalsza trasa biegnie leśną "autostradą". Na jednym ze skrzyżowań ugadany jestem z Szymonem, który pojawia się na miejscu po chwili.

Jedziemy razem dalej i docieramy do celu - Doliny Rzeki Gąsawki

Przy ścieżce trafiamy na ekshibicjonistę - sromotnika bezwstydnego

Woda w rzece mocno spiętrzona i ma dosyć wysoki poziom, więc chodzenie po takich "mostkach" może skończyć się kąpielą po kolana (fot. Jelon85)

Jakoś wypłaszczyły się skarpy i można po nich swobodnie zjechać rowerem

W dolinie wyłożonej liściastym dywanem (fot. Jelon85)

(fot. Jelon85)

Będąc tutaj przy okazji chciałem sprawdzić mojego kesza, który chyba wyparował, gdyż nie udało się go odnaleźć.

| 20:43 środa, 23 października 2013 | linkuj Bardzo fajnie prezentuje się na fotce leśna autostrada, aż chciało by się śmigać nią codziennie!
| 20:03 środa, 23 października 2013 | linkuj Uwielbiam te Wasze tereny...
| 15:58 środa, 23 października 2013 | linkuj Ale narobiliśmy Wam ochotę na odwiedzenie Doliny Gąsawki.
Anetka | 20:26 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Wcale nie taki straszny ten grzyb heheh :) Nie zgorszyłam się :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa upach