Po polach i lasach, Niechanowo

Sobota, 28 września 2013 | dodano: 28.09.2013

Popołudniowa szwędaczka z Anetką po lasach, wsiach i polach.

Udane grzybobranie to muchomorów podziwianie ;)

Trasa z dwoma przerwami spowodowanymi deszczem. Pierwszy przymusowy postój pod dachem w Kołaczkowie, a drugi dłuższy pod wiatą przystankową w Arcugowie.

Był i trzeci postój - w Niechanowie, którego najbardziej wyczekiwałem, gdyż Anetka upiekła dla mnie pyszne ptysie, które z rozkoszą skonsumowałem :)

Objedzony ptysiami ruszyłem do domu o ciemku. Okazało się że Piaskami jest sucho i deszcz tutaj w dniu dzisiejszym nie padał.

Monica
| 19:59 środa, 5 lutego 2014 | linkuj ooo, widzę że Wy również lubicie podziwiać muchomorki ;-)
| 14:59 wtorek, 1 października 2013 | linkuj Nie wiem czy ciasto powstało z tych grzybków, ale żyję i było dobre :P
| 05:51 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Ładne kolorowe grzybki.
vanhelsing
| 23:20 sobota, 28 września 2013 | linkuj Przeglądają tylko same zdjęcia, bez czytania tekstu, można dojść do wniosku, że z tych muchomorków powstawało ciasto widoczne na 3 zdjęciu :D
jubilat2
| 20:24 sobota, 28 września 2013 | linkuj Mniam, mniam, takiego ptysia to bym sobie zjadł.
Anetka | 20:03 sobota, 28 września 2013 | linkuj Mam nadzieję, że sałatkę z tych grzybków jutro też zjesz z rozkoszą Kochanie :)
| 19:42 sobota, 28 września 2013 | linkuj Same smakołyki :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emsie