Niechanowo, Cielimowo

Sobota, 21 września 2013 | dodano: 21.09.2013

W południe do Niechanowa odwiedzić Anetkę. Po drodze wstąpiłem do lasu i porozglądałem się trochę za grzybami - nie mogłem na nic jadalnego trafić, same trujące rzucały mi się w oczy, ale ostatecznie pierwsze jadalne w tym sezonie odnalazłem :)

Z Niechanowa już z Anetką pojechaliśmy do Cielimowa na "wyżerkę". Później powrót do Niechanowa i do domu.

Wczoraj dotarł do mnie zakup na przyszły sezon. Za ponad połowę ceny udało się zakupić podobno jeden z najlepszych i najtrwalszych łańcuchów rowerowych - CAMPAGNOLO RECORD C9. Na wiosnę się założy i jeżeli jest faktycznie taki trwały to powinien z 16000 km wytrzymać ze mną :P

| 07:05 środa, 25 września 2013 | linkuj jelon85 - to mnie pocieszyłeś bo myślałem że Ty jak zwykle pełno grzybów znajdujesz.
| 06:26 niedziela, 22 września 2013 | linkuj Na drugiej fotce słonko świeci ale już pod wieczór robi się chłodno.
| 20:42 sobota, 21 września 2013 | linkuj Bardzo ładny wyrośnięty podgrzybek:) u mnie w okolicy niestety też za wiele jadalnych grzybów nie widać:/
kubolsky
| 19:28 sobota, 21 września 2013 | linkuj Łańcuch spoko, teraz tylko do tego solidną kasetę dokup o będzie żleta :)
| 19:25 sobota, 21 września 2013 | linkuj marcingt - oczywiście że hamburgery. Tak fota nr dwa jest zrobiona za lasem, w którym prawie zawsze spotykam pewną panią o groźnym spojrzeniu.
| 19:16 sobota, 21 września 2013 | linkuj Wyżerka w Cielimowie to pewnie hamburgery? Druga fotka przed lasem za Nową Wsią Niechanowską zrobiona zapewne ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acyse