sebekfireman prowadzi tutaj blog rowerowy

Rowerowy fotoblog Sebka

Trz - Gni

  • DST 21.10km
  • Teren 3.00km
  • Czas 01:15
  • VAVG 16.88km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 22 kwietnia 2017 | dodano: 22.04.2017

Powrót do Gniezna z okropnym wmordewindem.



Gni - Trz

  • DST 19.10km
  • Teren 5.00km
  • Czas 00:51
  • VAVG 22.47km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 21 kwietnia 2017 | dodano: 22.04.2017

Po 17 dniach przerwy spowodowanej pracą, remontami, pogodą i tym że rower nie zawsze jest tam gdzie ja w końcu udało mi się wsiąść na rower. Były lata że o tym czasie rozpoczynałem już sezon letnich kąpieli, a ten rok jest taki kapryśny że na drogę musiałem ubrać się w zimowe ciuchy. Na szczęście trasę na Trzemeszno miałem z solidnym wiatrem w plecy. Na polnych drogach okropne piachy... nawet droga z Wymysłowa na wysypisko została już zapiaszczona przez ciężkie pojazdy które teraz wożą tam odpady wełny.



Miasto

Wtorek, 4 kwietnia 2017 | dodano: 09.04.2017



Do Gniezna

  • DST 18.60km
  • Teren 2.00km
  • Czas 00:56
  • VAVG 19.93km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Poniedziałek, 3 kwietnia 2017 | dodano: 09.04.2017



Do Trzemeszna / Popielewo

  • DST 48.60km
  • Teren 7.00km
  • Czas 02:36
  • VAVG 18.69km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Niedziela, 2 kwietnia 2017 | dodano: 09.04.2017
Uczestnicy

Rano ruszyłem do Trzemeszna.

Po południu z Anetką zobaczyć co słychać w Popielewie.



Napoleonowo

  • DST 51.80km
  • Teren 8.00km
  • Czas 02:26
  • VAVG 21.29km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 31 marca 2017 | dodano: 09.04.2017
Uczestnicy

Pierwszy raz w tym roku na krótko. Padło na rundę przez miejscowość Napoleonowo w której nigdy nie dane mi było jeszcze być.


Dalej był plan aby wrócić na Dębówiec lasami, ale plan nie wypalił bo pobłądziliśmy w lesie i nawet do leśniczówki nam nie udało się dojechać :P
Droga S5 buduje się na całego i już za parę miesięcy pojadą po niej auta.


W Pyszczynie trafiliśmy na wojsko - amerykański konwój, który poruszał się tempem rowerowym więc jechaliśmy sobie wraz z nimi.
Parę kilometrów dalej narozrabiali w Gnieźnie na skrzyżowaniu Wolności/Witkowska. 




Lednicki PK

  • DST 92.30km
  • Teren 10.00km
  • Czas 05:32
  • VAVG 16.68km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 28 marca 2017 | dodano: 09.04.2017
Uczestnicy

Wraz z Anetką wybraliśmy się dzisiaj do Lednickiego Parku Krajobrazowego. W końcu zaczyna być czuć wiosnę na całego.


Dojazd serwisówką i męczącym pozbrukiem przy starej DK5 pod upierdliwy wiatr, ale jakoś powolnym tempem udało się dotrzeć na miejsce z "przygodami" ;)


W Dziekanowicach niestety wszystko jeszcze pozamykane, więc nie było co oglądać. Prom na Ostrów Lednicki też nie kursuje więc zostało zrobienie zdjęcia na plaży z widokiem na Ostrów Lednicki - wyspę z bogatą historią.


Fajne malunki na ścianie muzeum.


Z Dziekanowic wschodnią częścią Jeziora Lednickiego udaliśmy się na Pola Lednickie.


Pierwszego tegorocznego bociana wypatrzyłem w Braciszewie.


Po powrocie do Gniezna zrobiliśmy jeszcze rundę po Gnieźnie.



miasto

  • DST 16.40km
  • Teren 3.00km
  • Czas 00:54
  • VAVG 18.22km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 24 marca 2017 | dodano: 09.04.2017



Trz - Gni

  • DST 20.10km
  • Teren 5.00km
  • Czas 00:56
  • VAVG 21.54km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Czwartek, 23 marca 2017 | dodano: 23.03.2017



Gni - Trz

  • DST 28.30km
  • Teren 4.00km
  • Czas 01:34
  • VAVG 18.06km/h
  • Sprzęt Leader Fox Evolution
  • Aktywność Jazda na rowerze
Środa, 22 marca 2017 | dodano: 23.03.2017

W dniu wczorajszym wziąłem się za wymianę wyeksploatowanych części... na wymianę poszła opona przednia, klocki hamulcowe z przodu i z tyłu, największa zębatka korby, łańcuch i kaseta. Pierwszy raz od 3 lat (po 27000 km) zajrzałem też do środka amortyzatora i jak się okazało nie było tam nic do roboty - żadnych oznak korozji, wszystko pokryte cały czas fabrycznym smarem.
Wyeksploatowane części posłużyły całkiem znośną ilość kilometrów: opona Schwalbe Black Jack - 16000 km, klocki Accent 12000/14000 km, zębatka stalowa 42 Suntour - 25500 km, kaseta HG50 z łańcuchem Connex 808 padła dosyć szybko bo po 8100 km.

7 biegowa kaseta HG20 32-12 z dołożoną zębatką 11 daje najlepszą konfigurację przełożeń dla napędu 8 biegowego i jest śmiesznie tania.


Do Trz wybrałem się przez Święte - nie był to zbyt dobry wybór bo na Świętym czekało mnie kilka przepraw błotnych.